Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Οχι άλλο... σπρεντ.

ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ
του ΗΛΙΑ Π. ΓΕΩΡΓΑΚΗ
Οχι άλλο... σπρεντ

ΟΧΙ. Με δύναμη, με οργή, φωνάζω όχι. Οχι άλλες θλιβερές ειδήσεις. Οχι άλλα
μέτρα. Οχι άλλον Τρισέ. Οχι άλλα σπρεντ.Δεν αντέχω πια. Από το πρωί, με την τσίμπλα στα μάτια πάρε σπρεντ, πάρε ομόλογα, πάρε Παπακωνσταντίνου, πάρε χρέη.
Πάρε δανεισμό. Το μεσημέρι το ίδιο. Και το βράδυ τα χειρότερα.Με τα σπρεντ ξυπνάω, με τα σπρεντ κοιμάμαι. Και λογικό είναι κάθε βράδυ να βλέπω εφιάλτες. Βλέπω τον εαυτό μου ζητιάνο στην Ομόνοια, τον Παπανδρέου να ηγείται πολεμικής στρατιάς, βλέπω τον Παπακωνσταντίνου πάνω σε άλογο με το δόρυ να μάχεται λυσσαλέα με τους κερδοσκόπους. Ο δε Τρισέ, αχ αυτός ο Ζαν-Κλοντ Τρισέ. Εγινε πλέον ένα προσφιλές μου πρόσωπο. Κάτι σαν τον παππού μου. Είναι συνέχεια μέσα στο σπίτι μας. Στο μεσημεριανό τραπέζι, αλλά και στο βραδινό.Αμ αυτή η Μέρκελ; Κάθε φορά που μιλάει, νομίζω ότι με βρίζει και κλείνω την τηλεόραση. Για να μην εξοργιστώ. Αλλά και η προσφυγή της χώρας μας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο;Παντού ΔΝΤ.Και μέσα στο νοσηρό αυτό κλίμα, έχω και τον φίλο μου τον Τάκη να με πανικοβάλλει πως «θα μας δεσμεύσουν τα λεφτά που έχουμε στις τράπεζες». Πού να ξέρει ο άμοιρος ο Τάκης ότι δεν έχω ούτε ευρώ στην τράπεζα αλλά αντιθέτως χρωστάω και της... Μιχαλούς. Ας κάνουμε υπομονή, με προτρέπουν οι φίλοι μου. Ποια υπομονή, ρε παιδιά!Με όσα γίνονται δεν ανησυχώ μόνο που δεν θα πάρουμε σύνταξη, ούτε πως θα χρωστάνε και τα δισέγγονά μας. Με φοβίζει πως μέσα στα νεύρα μου θα σπάσω καμιά μέρα την τηλεόραση. Και δεν την έχω ακόμη ξοφλήσει...
ΥΓ: Ακόμη και τα άτομα με ειδικές ανάγκες δεν «ξέφυγαν» από τη... σπουδή του
υπουργείου Οικονομικών να περικόψει μισθούς και επιδόματα στο Δημόσιο. Βροχή
τα παράπονα από μια κατηγορία συμπολιτών μας που βρίσκεται στο περιθώριο, για μια ακόμη φορά, αφού κάποιοι ανεγκέφαλοι τεχνοκράτες δεν γνωρίζουν ότι τα ΑμεΑ δίνουν καθημερινή μάχη για την επιβίωσή τους ξεχασμένα από το κράτος. Είναι αναλγησία.
(ΤΑ ΝΕΑ-13/04/2010).

1 σχόλιο:

ΣΑΣΑ είπε...

Ψηφίσαμε μια σοσιαλιστική κυβέρνηση, η οποία εφαρμόζει μια πολιτική που δεν έχει καμία σχέση με σοσιαλισμό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις